Біологія. 7 клас. Підготовка до контрольних робіт. Матеріали до посібників
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Біологія. 7 клас: Робочий зошит
-
Біологія. 7 клас: Зошит для контролю навчальних досягнень учня
-
Біологія. 7 клас: Плани-конспекти уроків на друкованій основі
-
Біологія. 7 клас: Розробки уроків
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Контроль знань з теми «Вступ»
|
1 | |
Контроль знань з теми «Різноманітність тварин. Частина I»
|
1 | |
Контроль знань з теми «Різноманітність тварин. Частина II»
|
1 | |
Контроль знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин. Частина I»
|
1 | |
Контроль знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин. Частина II»
|
1 | |
Контроль знань з теми «Поведінка тварин»
|
1 | |
Контроль знань з теми «Організми і середовище існування»
|
1 | |
Відповіді до завдань
|
1 | |
Практична робота № 1. Виявлення прикладів пристосування до способу життя у комах
|
1 | |
Практична робота № 2. Виявлення прикладів пристосування до способу життя у різних птахів
|
1 | |
Практична робота № 3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування
|
1 | |
Контрольна робота № 1. Різноманітність тварин. Безхребетні тварини
|
1 | |
Контрольна робота № 2. Різноманітність тварин. Хребетні тварини
|
1 | |
Контрольна робота № 3. Процеси життєдіяльності тварин
|
1 | |
Контрольна робота № 4. Поведінка тварин
|
1 | |
Контрольна робота № 5. Організми і середовище існування
|
1 | |
Відповіді до завдань (2017 рік)
|
1 | |
Ділові папери
|
1 1 1 1 1 1 1 | |
Календарно-тематичний план
|
1 | |
Урок №1 Основні відмінності тварин від рослин та грибів. Особливості живлення тварин
|
1 1 1 | |
Урок №2 Будова тварин: клітини
|
1 1 1 | |
Урок №3 Будова тварин: тканини
|
1 1 1 | |
Урок №4 Будова тварин: органи та системи органів
|
1 1 1 | |
Урок №5 Поняття про класифікацію тварин
|
1 1 1 | |
Урок №6 Кишковопорожнинні
|
1 1 | |
Урок №7 Різноманітність кишковопорожнинних
|
1 1 1 | |
Урок №8 Кільчасті черви
|
1 1 1 | |
Урок №9 Різноманітність кільчастих червів
|
1 1 1 | |
Урок №10 Членистоногі: Ракоподібні
|
1 1 1 | |
Урок №11 Різноманітність ракоподібних
|
1 1 1 | |
Урок №12 Членистоногі: Павукоподібні. Різноманітність павукоподібних
|
1 1 1 | |
Урок №13 Членистоногі: Комахи
|
1 1 1 | |
Урок №14 Різноманітність комах
|
1 1 1 | |
Урок №15 Практична робота № 1. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах
|
1 1 1 | |
Урок №16 Молюски. Різноманітність молюсків
|
1 1 | |
Урок №17 Різноманітність молюсків
|
1 1 1 | |
Урок №18 Паразитичні безхребетні тварини
|
1 1 1 | |
Урок №19 Урок-узагальнення з теми «Кишковопорожнинні. Кільчасті черви. Членистоногі. Молюски»
|
1 1 | |
Урок №20 Риби. Різноманітність риб
|
1 1 | |
Урок №21 Риби. Різноманітність риб
|
1 1 1 | |
Урок №22 Амфібії
|
1 1 1 | |
Урок №23 Різноманітність амфібій
|
1 1 1 | |
Урок №24 Рептилії. Різноманітність рептилій
|
1 1 1 | |
Урок №25 Птахи
|
1 1 1 | |
Урок №26 Птахи. Різноманітність птахів
|
1 1 1 | |
Урок №27 Різноманітність птахів. Практична робота № 2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у різних птахів
|
1 1 1 | |
Урок №28 Ссавці
|
1 1 1 | |
Урок №29 Ссавці. Різноманітність ссавців
|
1 1 1 | |
Урок №30 Різноманітність ссавців
|
1 1 1 | |
Урок №31 Практична робота № 3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребет- них тварин у зв’язку з при- стосуванням до різних умов існування
|
1 1 | |
Урок №32 Контрольна робота з теми «Риби. Амфібії. Рептилії. Птахи. Ссавці»
|
1 1 1 | |
Урок №33 Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення. Різноманітність травних систем
|
1 1 | |
Урок №34 Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність та функції. Значення процесів дихання для вивільнення енергії в клітині
|
1 1 1 | |
Урок №35 Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносна системи. Кров, її основні функції
|
1 1 1 | |
Урок №36 Практична робота № 4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин
|
1 1 | |
Урок №37 Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин
|
1 1 1 | |
Урок №38 Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи
|
1 1 | |
Урок №39 Практична робота № 5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин
|
1 1 1 | |
Урок №40 Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин
|
1 1 | |
Урок №41 Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції
|
1 1 1 | |
Урок №42 Урок-узагальнення з теми «Процеси життєдіяльності тварин»
|
1 1 | |
Урок №43 Органи чуття, їх значення
|
1 1 | |
Урок №44 Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин
|
1 1 | |
Урок №45 Практична робота № 6. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин
|
1 1 1 | |
Урок №46 Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин
|
1 1 | |
Урок №47 Статеві клітини та запліднення
|
1 1 | |
Урок №48 Розвиток тварин (з перетворенням і без перетворення)
|
1 1 1 | |
Урок №49 Періоди та тривалість життя тварин
|
1 1 1 | |
Урок №50 Контрольна робота з теми «Процеси життєдіяльності тварин»
|
1 1 1 | |
Урок №51 Поведінка тварин та методи її вивчення
|
1 1 | |
Урок №52 Вроджена і набута поведінка
|
1 1 | |
Урок №53 Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграція тварин
|
1 1 | |
Урок №54 Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна, репродуктивна
|
1 1 | |
Урок №55 Форми поведінки тварин: соціальна поведінка. Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія в групі. Комунікація тварин
|
1 1 1 | |
Урок №56 Форми поведінки тварин: територіальна поведінка тварин
|
1 1 | |
Урок №57 Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення
|
1 1 | |
Урок №58 Практична робота № 7. Визначення форм поведінки тварин
|
1 1 | |
Урок №59 Урок-узагальнення з теми «Поведінка тварин»
|
1 1 | |
Урок №60 Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища
|
1 1 | |
Урок №61 Ланцюги живлення і потік енергії. Взаємозв’язок компонентів екосистеми
|
1 1 | |
Урок №62 Співіснування організмів в угрупованнях
|
1 1 | |
Урок №63 Екскурсія «Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупованні»
|
1 | |
Урок №64 Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика
|
1 1 1 | |
Урок №65 Червона книга України
|
1 1 | |
Урок №66 Природоохоронні території
|
1 1 | |
Урок №67 Урок-узагальнення з теми «Організми і середовище існування»
|
1 1 | |
Урок №68 Узагальнення. Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин —свідчення єдності живої природи
|
1 1 | |
Урок №69 Екскурсія «Різноманітність тварин свого краю»
|
1 | |
Урок №70 Повторення вивченого матеріалу з курсу «Тварини»
|
1 1 | |
Календарно-тематичне планування до навчальної програми
|
1 | |
Календарно-тематичне планування до підручника «Біологія. 7 клас» (Запорожець Н. В., Черевань І. І., Воронцова І. А.)
|
1 | |
Посилання на друковані посібники під час роботи на уроці
|
1 | |
Відповіді до завдань (2018 рік)
|
1 | |
Клітини, тканини та органи людини
|
1 | |
Класифікація тварин. Кишковопорожнинні
|
1 | |
Кільчасті черви
|
1 | |
Павукоподібні
|
1 | |
Молюски
|
1 | |
1 | ||
1 | ||
1 | ||
1 | ||
Хребетні тварини (узагальнення)
|
1 | |
1 | ||
Симетрія тіла та способи пересування тварин
|
1 | |
Покриви тіла
|
1 | |
Розмноження тварин
|
1 | |
Поведінка тварин. Вроджена і набута
|
1 | |
Форми поведінки. Еволюція поведінки
|
1 | |
Популяції, екосистеми та чинники середовища
|
1 | |
Людина і природа. Природоохоронні території
|
1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |