Українська мова. 1 клас (для шкіл з укр. мовою навчання)
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Моя перша книга після букваря: Навчальний посібник для 1 класу
-
Мої перші літери. 1 клас. Зошит для письма: до «Букваря» М. С. Вашуленка та О. В. Вашуленко.
-
Читаю — малюю — пишу. Українська мова. 1 клас. Інтегрований зошит-посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів. Частина 1 (автор Г. А. Іваниця)
Д940005У
Автор: Г. А. Іваниця
-
Читаю — малюю — пишу. Українська мова. 1 клас. Інтегрований зошит-посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів. Частина 2 (автор Г. А. Іваниця)
Д940006У
Автор: Г. А. Іваниця
-
Читаю — малюю — пишу. Українська мова. 1 клас. Інтегрований зошит-посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів. Частина 3 (автор Г. А. Іваниця)
Д940007У
Автор: Г. А. Іваниця
-
Українська мова. 1 клас. Тематично-дидактичний навігатор до підручника ""Українська мова. Буквар" (автор Г. А. Іваниця)
Д135114У
Автор: Г. А. Іваниця
-
Букви-пазли. Я люблю Україну: Наочно-дидактичний посібник для формування комунікативної компетентності молодших школярів.
Автор: Г. А . Іваниця
Д940008У
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Формування навичок читання. Методичні рекомендації щодо використання навчального посібника "Моя перша книга після букваря"
|
1 | |
Методичні рекомендації до уроків письма у 1 класі
|
1 | |
Сторінка 5
|
1 | |
Сторінка 7
|
1 | |
Сторінка 9
|
1 | |
Сторінка 11
|
1 | |
Сторінка 13
|
1 | |
Сторінка 15
|
1 | |
Сторінка 17
|
1 | |
Сторінка 19
|
1 | |
Сторінка 21
|
1 | |
Сторінка 23
|
1 | |
Сторінка 25
|
1 | |
Сторінка 27
|
1 | |
Сторінка 29
|
1 | |
Сторінка 31
|
1 | |
Сторінка 33
|
1 | |
Сторінка 35
|
1 | |
Сторінка 37
|
1 | |
Сторінка 39
|
1 | |
Сторінка 41
|
1 | |
Сторінка 43
|
1 | |
Сторінка 45
|
1 | |
С. 3. Веселі пригоди з доброї нагоди
|
1 1 | |
С. 5. Антилопа
|
1 1 | |
С. 7. Удав
|
1 1 | |
С. 9. Миша
|
1 1 | |
С. 11 Індик
|
1 1 | |
С. 13. Іволга
|
1 1 | |
С. 15. Носоріг
|
1 1 | |
С. 17. Олень
|
1 1 | |
С. 19. Лисиця
|
1 1 | |
С. 21. Ведмідь
|
1 1 | |
С. 23. Ему-страус
|
1 1 | |
С. 25. Риба
|
1 1 | |
С. 27. Йорж
|
1 1 | |
С. 29. Ягня
|
1 1 | |
С. 31. Заєць
|
1 1 | |
С. 33. Слон
|
1 | |
С. 35. Юрок
|
1 1 | |
С. 37. Ґава
|
1 1 | |
С. 39. Корова
|
1 1 | |
С. 41. Єнот
|
1 1 | |
С. 43. Білка
|
1 1 | |
С. 45. Півень
|
1 1 | |
С. 47. Їжак
|
1 1 | |
С. 49. Дятел
|
1 1 | |
С. 51. Тигр
|
1 1 | |
С. 53. Кінь
|
1 1 | |
С. 55 Гусаки
|
1 1 | |
С. 57 Хом`як
|
1 1 | |
С. 59. Солов'ї
|
1 1 | |
С.61. Журавель
|
1 1 | |
С. 63. Шпак
|
1 1 | |
С. 65. Щука
|
1 1 | |
С. 67. Цап
|
1 1 | |
С. 69. Ґедзь
|
1 1 | |
С. 71. Фламінго
|
1 1 | |
С. 73. Черепаха
|
1 1 | |
С. 75. Джміль
|
1 1 | |
Алгоритм коментування
|
1 | |
Пальчикова гімнастика
|
1 | |
Театр Добродий Колобок
|
1 | |
Театр Бурячок
|
1 | |
Театр Добродій Ріпка
|
1 | |
Букви-пази. Я люблю Україну
|
1 | |
Стор. 5. Тварини
|
1 | |
Стор. 11. Птахи
|
1 | |
Стор. 13. Риби
|
1 | |
Стор. 15. Прислів’я про добро
|
1 | |
Стор. 17. Морські звірі
|
1 | |
Стор. 19. Рима
|
1 | |
Стор. 20. Катерина Білокур
|
1 | |
Стор. 23. Дикі звірі
|
1 | |
Стор. 24. Марія Примаченко
|
1 | |
Стор. 27. Свійські тварини
|
1 | |
Стор. 28. Перелітні птахи
|
1 | |
Стор. 33. Собака
|
1 | |
Урок 1 Тема. Україна — рідний край. Державні символи України. Українська мова
|
1 5 1 | |
Урок 2 Тема. Я — школярка. Я — школяр. Знайомство. Звертання. Рідна мова. Правила спілкування
|
5 2 | |
Урок 3 Тема. На уроці і на перерві. Мова і мовлення. Види мовлення: усне (говорю — слухаю), писемне (пишу — читаю)
|
1 2 | |
Урок 4 Тема. У світі народних творів (скоромовки, казки). Виразність усного мовлення: темп мовлення, емоційна інтонація
|
1 2 | |
Урок 5 Тема. Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Інтонація: лагідно, сердито, здивовано, весело. Речення. Слово
|
1 1 2 | |
Урок 6 Тема. Спортивні розваги. Виразність мовлення. Сила голосу: тихо — голосно. Речення. Слово
|
1 2 | |
Урок 7 Тема. Домашні улюбленці. Піктографічне письмо. Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці. Слова — назви предметів. Хто? Що?
|
1 2 | |
Урок 8 Тема. Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова — назви дій предметів. Що робить? Що роблять?
|
1 2 | |
Урок 9 Тема. У зоопарку. Опис предмета за питаннями, упізнавання за ознаками. Слова — назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які?
|
1 2 | |
Урок 10 Тема. Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом. Слова-помічники. Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в поєднанні. Закріплення вмінь писати вивчені елементи літер
|
1 2 | |
Урок 11 Тема. Спорт у нашому житті. Хокей. Спілкування удвох — діалог. Поділ слова на склади. Наголошений склад. Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в поєднанні
|
1 2 | |
Урок 12 Тема. У кожного свій талант. Діалог: привітання, побажання. Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення. Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу
|
5 2 | |
Урок 13 Тема. Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. Голосні і приголосні звуки. Письмо правих і лівих півовалів різного розміру
|
1 2 | |
Урок 14 Тема. У магазині та на базарі. Діалог: запитання — відповідь. Тверді і м’які приголосні звуки. Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне і відмінне
|
1 2 | |
Урок 15 Тема. Ми — підприємливі. Діалог: прохання, порада. Звуковий аналіз слів. Письмо довгої похилої лінії із заокругленням унизу ліворуч і прогнутого плавного елемента
|
1 1 2 | |
Урок 16 Тема. Електричні помічники. Правила користування електроприладами. Звуковий аналіз слів Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості знань і графічних умінь
|
3 1 | |
Урок 17 Тема. У квітковому магазині. Звук [а], буква А, а. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви а, А
|
2 1 | |
Урок 18 Тема. На сільському подвір’ї. Звук [а], буква Я, я. Позначення м’якості приголосного звука у складі. Письмо малої букви я
|
1 1 | |
Урок 19 Тема. На ігровому майданчику. Звук [о], буква О, о. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви о, О
|
4 1 | |
Урок 20 Тема. Улюблені ігри. Звук [у], буква У, у. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви у, У
|
2 1 | |
Урок 21 Тема. Святковий салют. Звук [у], буква Ю, ю. Позначення м’якості приголосного звука у складі. Письмо малої букви ю
|
2 1 | |
Урок 22 Тема. Закріплення звукових значень вивчених літер, умінь зображувати друковані та писемні букви. Удосконалення вміння здійснювати звуковий аналіз слів, розвиток мовлення учнів
|
1 1 | |
Урок 23 Тема. Пригоди хлопчиків. Звук [и], буква И, и. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви и, И
|
1 1 | |
Урок 24 Тема. Шкільна вистава. Звук [і], буква І, і. Позначення м’якості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви і, І
|
3 1 | |
Урок 25 Тема. Екзотичні тварини. Звук [е], буква Е, е. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої букви е
|
7
|
|
Урок 26 Тема. Узагальнення вивченого про букви голосних звуків. Закріплення звукових значень вивчених літер, читання з ними. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Письмо великої букви Е
|
2 1 | |
Урок 27 Тема. У перукарні. Звуки [р], [р′], буква Р, р. Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення
|
1 1 1 | |
Урок 28 Тема. Прилади-помічники. Закріплення звукових значень букви Р, р, читання з нею. Письмо великої букви Р, складів і вигуків із нею
|
2 1 | |
Урок 29 Тема. Дитячі мрії. Звуки [м], [мʹ], буква М, м. Письмо малої букви м, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер
|
1 | |
Урок 30 Тема. Відпочинок на морі. Закріплення звукових значень букви М, м, читання з нею. Письмо великої букви М, складів і слів із нею. Аналіз і списування речень. Повторення написання вивчених літер прийомом калькування
|
2 1 | |
Урок 31 Тема. Дні тижня. Звуки [в], [вʹ], буква В, в. Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації, поєднання з іншими буквами у складах і словах
|
1 | |
Урок 32 Тема. Вареники від Валерика. Закріплення звукових значень букви В, в, читання з нею. Письмо великої букви В. Повторення правила написання імен людей з великої літери
|
1 1 | |
3 | ||
Урок 34 Тема. Телефонні розмови. Закріплення звукових значень букви Л, л, читання з нею. Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення
|
1 | |
Урок 35 Тема. Таємниці космосу. Звуки [н], [нʹ], буква Н, н. Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і речення
|
3 1 | |
Урок 36 Тема. Маленькі майстрині. Закріплення звукових значень букви Н, н, читання з нею. Письмо великої букви Н, складів із нею. Запис жіночих імен із подвоєною буквою н. Списування речення з друкованого шрифту
|
1 | |
Урок 37 Тема. Узагальнення знань про вивчені літери, їхнє звукове значення. Закріплення вмінь читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток аналітико-синтетичних умінь учнів
|
2 1 | |
Урок 38 Тема. Подарунки Діда Мороза. Звуки [д], [дʹ], буква Д, д. Письмо малої букви д, відпрацювання поєднань літер у складах. Запис слів і речення
|
2 1 | |
Урок 39 Тема. У дельфінарії. Закріплення звукових значень букви Д, д, читання з нею. Письмо великої букви Д, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей із великої літери. Аналіз і списування речення
|
3 1 | |
Урок 40 Тема. Театр. Звуки [т], [тʹ], буква Т, т. Письмо малої букви т, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту
|
1 1 | |
Урок 41 Тема. Тато — мій друг. Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею. Письмо великої букви Т, складів і слів із нею. Закріплення правила написання імен людей із великої літери
|
3 1 | |
Урок 42 Тема. Далека мандрівка. Звуки [б], [бʹ], буква Б, б. Письмо малої букви б, складів і слів із нею. Закріплення вмінь писати літери овальної форми
|
2 1 | |
Урок 43 Тема. Музичні інструменти. Закріплення звукових значень букви Б, б, читання з нею. Письмо великої букви Б, складів і слів із нею. Запис речення зі звуконаслідувальними словами. Повторення вивчених літер прийомом калькування
|
4 1 | |
Урок 44 Тема. У кожного свій талант. Звуки [п], [пʹ], буква П, п. Письмо малої букви п, складів і слів із нею. Запис слів-анаграм і речення
|
2 1 | |
Урок 45 Тема. Наш прапор. Закріплення звукових значень букви П, п, читання з нею. Письмо великої букви П, слів і речення з нею. Ознайомлення з правилом написання назв річок і міст із великої літери
|
1 1 | |
Урок 46 Тема. Повторення вивченого матеріалу. Вдосконалення вміння здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання і письмо з ними
|
1 | |
Урок 47 Тема. Здоровими бути! Звуки [з], [зʹ], буква З, з. Письмо малої букви з, складів і слів із нею. Запис речення, пояснення використання тире в ньому
|
1 1 | |
Урок 48 Тема. Кожен знає своє діло. Закріплення звукових значень букви З, з, читання з нею. Письмо великої букви З, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту
|
1 2 1 | |
Урок 49 Тема. Зима в лісі. Звуки [с], [сʹ], буква С, с. Письмо малої букви с, складів і слів із нею. Відновлення і запис деформованого речення
|
2 1 | |
Урок 50 Тема. Засніжене місто. Закріплення звукових значень букви С, с, читання з нею. Письмо великої букви С, буквосполучень і слів із нею. Закріплення правила написання назв річок і міст з великої літери. Списування речення з друкованого шрифту
|
4 1 | |
Урок 51 Тема. Квітуча краса. Знак м’якшення (ь). Позначення на письмі м’якості приголосних звуків. Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення
|
2 1 | |
Урок 52 Тема. Рідні пісні. Закріплення вміння читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо, запис слів із ним. Списування речення з друкованого шрифту
|
3 1 | |
Урок 53 Тема. Узагальнення знань про вивчені літери, їхнє звукове значення. Закріплення вміння читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток уяви, пам’яті, мовлення учнів
|
1 1 | |
Уроки 54–56 Тема. Систематизація вивченого за І семестр. Перевірка рівня сформованості знань та вмінь із читання і письма. Підготовка до новорічних свят
|
5 | |
Урок 57 Тема. Зимові канікули. Повторення вивченого за I семестр. Удосконалення вміння читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток уяви, пам’яті, мовлення учнів
|
1 2 | |
Урок 58 Тема. Славні ґазди. Звуки [ґ ], [ґ’], буква Ґ, ґ. Письмо малої букви ґ, відпрацювання різних видів поєднань цієї літери з іншими. Тлумачення та запис слів. Інтонування і списування речення
|
4 2 | |
Урок 59 Тема. Дбайлива ґава. Закріплення звукового значення букви Ґ, ґ, читання з нею. Уточнення значення фразеологізмів проґавити, ґав ловити. Письмо великої букви Ґ, складів із нею. Запис речень
|
1 2 | |
Урок 60 Тема. Крокодилів урок. Звуки [к], [кʹ], буква К, к. Письмо малої букви к, складів і слів із нею. Опрацювання словникового слова, запис речення
|
1 4 2 | |
Урок 61 Тема. Українські козаки. Закріплення звукових значень букви К, к, читання з нею. Письмо великої букви К, складів і слів із нею. Списування прислів’я з друкованого шрифту
|
4 2 | |
Урок 62 Тема. Весна-красна. Звуки [г], [гʹ], буква Г, г. Письмо малої букви г, відпрацювання поєднань з іншими буквами. Складання і запис слів із поданих літер. Опрацювання словникових слів, списування речення
|
2 1 1 | |
Урок 63 Тема. Гроза погримувала грізно. Закріплення звукових значень букви Г, г, читання з нею. Письмо великої букви Г, складів і слів із нею. Повторення правила написання слів із великої літери. Опрацювання словникового слова
|
1 2 | |
Урок 64 Тема. Пухнасті хмаринки. Звуки [х], [хʹ], буква Х, х. Письмо малої букви х, складів і слів із нею. Запис речення
|
3 2 | |
Урок 65 Тема. У зоопарку. Закріплення звукових значень букви Х, х, читання з нею. Письмо великої букви Х, складів і слів із нею. Інтонування питального речення, списування з друкованого шрифту
|
2 2 | |
Урок 66 Тема. Дружити треба вміти. Звуки [ж], [жʹ], буква Ж, ж. Письмо малої букви ж, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту
|
3 2 | |
Урок 67 Тема. Бегемотик Жоржик. Закріплення звукових значень букви Ж, ж, читання з нею. Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею. Інтонування і списування питального речення зі звертанням
|
2 2 | |
Урок 68 Тема. Допитливі школярики. Звуки [ш], [шʹ], буква Ш, ш. Письмо малої букви ш, складів і слів із нею. Синтетична вправа з додаванням літер у слова, опрацювання словникового слова, запис речення
|
1 2 | |
Урок 69 Тема. Наша школа. Закріплення звукових значень букви Ш, ш, читання з нею. Письмо великої букви Ш, складів і слів із нею. Запис речень, пояснення використання знаку оклику і тире
|
1 2 2 | |
Урок 70 Тема. Узагальнення знань про вивчені літери, їхнє звукове значення. Закріплення вмінь читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток уяви, пам’яті, мовлення учнів
|
1 2 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |