| Розділ 1. Комп’ютерна графіка |
| розпочати роботу |
| §1. Основні поняття комп’ютерної графіки. Растрова графіка |
| розпочати роботу |
| § 2. Багатошарові растрові зображення |
| розпочати роботу |
| § 3. Векторна графіка |
| розпочати роботу |
| § 4. Криві. Робота з контурами |
| розпочати роботу |
| § 5. Копіювання об’єктів |
| розпочати роботу |
| § 6. Текстові об’єкти |
| розпочати роботу |
| § 7. Складені векторні зображення |
| розпочати роботу |
| Розділ 2. Комп’ютерні презентації |
| розпочати роботу |
| § 8. Системи опрацювання комп’ютерних презентацій |
| розпочати роботу |
| § 9. Етапи створення презентації |
| розпочати роботу |
| § 10. Оформлення презентації |
| розпочати роботу |
| § 11. Анімаційні ефекти |
| розпочати роботу |
| § 12. Мультимедійний вміст у презентаціях |
| розпочати роботу |
| § 13. Керування показом презентації |
| розпочати роботу |
| Розділ 3. Алгоритми та програми |
| розпочати роботу |
| § 14. Класи та об’єкти у програмуванні |
| розпочати роботу |
| § 15. Властивості об’єктів |
| розпочати роботу |
| § 16. Події. Методи |
| розпочати роботу |
| § 17. Створення графічного інтерфейсу |
| розпочати роботу |
| § 18. Опрацювання подій |
| розпочати роботу |
| § 19. Організація діалогу з користувачем |
| розпочати роботу |
| § 20. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження |
| розпочати роботу |
| § 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення |
| розпочати роботу |
| § 22. Розв’язування задач за допомогою вкладених циклів |
| розпочати роботу |
| § 23. Розв’язання задач методом поділу на підзадачі |
| розпочати роботу |
| § 24. Обчислення з використанням функцій користувача |
| розпочати роботу |